Správa nemovitostí
			
				Máme dlouholeté zkušenosti v oboru správy nemovitostí. Díky tomu při všech našich službách též odborně zabezpečíme komplexní servis včetně převzetí nemovitosti.
			
			
				V rámci správy nemovitostí provádíme zejména:
 - převzetí nemovitosti od nového klienta či předchozího správce klienta,
 
 - řádné vedení evidence vlastníků, nájemců bytů a nebytových prostor, jak je požadováno občanským zákoníkem,
 
 - zpracování a průběžnou aktualizaci veškerých dat při správě nemovitosti. Jedná se zejména o pasporty domu, bytů, nebytových prostor a evidenční listy,
 
 - úpravu záloh za služby spojené s užíváním jednotek v závislosti na výsledku ročního vyúčtování služeb a dle pokynů společenství,
 
 - u oprávněných dodavatelů nasmlouvání dodávky médií a servisní činnost nezbytně nutnou pro řádný provoz nemovitosti a užívání jednotek. Jedná se zejména o dodávku pitné vody a odvádění odpadních vod, dodávku tepla a teplé vody, odvoz a likvidaci domovního odpadu, dodávku elektrické energie a plynu, provoz a údržba výtahu, STA, kontroly a čištění komínu, úklid společných prostor atd.,
 
 - zajištění ročního odečtu elektroměrů společných prostor a domovního vodoměru
 
 - zajištění odečtů vodoměrů a poměrových měřidel na topných tělesech včetně jejich následné evidence,
 
 - zajištění jednání s notářem a právní kanceláří
 
 - vedení veškeré korespondence, administrativní a technickou dokumentaci související s nemovitostí
 
 - pojištění nemovitosti
 
 - poradenství v rámci správy nemovitostí
 
 - účast na jednáních a shromážděních vlastníků
 
			 
			Více o správě nemovitostí ↦
                        Údržba nemovitostí
                        
                                Zajišťujeme komplexní servis údržby, opravy, rekonstrukce a modernizace spravované  nemovitosti dle potřeb vlastníka nemovitosti.
			
                        
			 V rámci technického servisu nemovitosti se jedná zejména o tyto činnosti:
 - zajištění havarijní služby voda, plyn, topení, elektro
 
 - zajištění drobné údržby a opravy spravované nemovitosti,
 
 - informování dodavatele o poruchách a uplatnění požadavku na jejich odstranění,
 
 - informování vlastníka o plánovaných nebo dlouhodobých výlukách dodávek vody, tepla, elektřiny, plynu a provozu výtahu,
 
 - zajištění všech povinných revizích, kontrol a prohlídek vyhrazených technických zařízeních v termínech a způsobem stanoveným obecně závaznými právními, technickými, bezpečnostními a požárními předpisy,
 
 - odstranění závad zjištěných revizemi, prohlídkami a kontrolami dle požadavku společenství,
 
 - zajištění dezinfekce a deratizace společných prostor spravovaných nemovitostí,
 
 - zajištění energetických auditů, znaleckých posudků, statických a odborných posouzení nemovitostí atd.,
 
 - vypracování plánu oprav a údržby, rekonstrukcí a modernizace nemovitosti na základě spolupráce se společenstvím,
 
 - dle požadavku společenství a schváleného plánu oprav připravujeme podklady pro výběrové řízení. Při jeho realizaci poskytujeme společenství přiměřenou součinnost,
 
 - ve spolupráci se společenstvím zprostředkování úkonů před a ve stavebním řízení (příprava, projekty, vyjádření, jednání s dotčenými orgány, doporučení a výběr dodavatelů, stavebně technického dozoru a kolaudace),
 
 - ve spolupráci se společenstvím provádíme jednání s dodavatelskou firmou včetně jednání ohledně uzavření smlouvy,
 
 - ve spolupráci se společenstvím zajištění úkonů při reklamaci vad společných částí nemovitostí v rámci reklamačního řízení,
 
 - ve spolupráci se společenstvím provádíme vyjádření ke stavebním úpravám jednotek a společných prostor.
 
			 
                        Více o údržbě nemovitostí ↦
                        Účetnictví
                        
                                Zajišťujeme vedení kompletního účetnictví a poradenskou službu. Pro naše klienty zajišťujeme průběžné vedení účetnictví v souladu s právními předpisy včetně zpracování závěrek a výkazů.
                        
                        
                         V rámci zpracování účetnictví provádíme tyto činnosti:
 - dle platných předpisů a požadavku společenství provádíme předpis záloh na služby spojených s užíváním bytů, příspěvky na správu a provoz domu na jednotlivé vlastníky,
 
 - vedení řádné evidence záloh a příspěvků členěnou na služby, správu a provoz domu,
 
 - dle požadavku a podmínek stanovených společenstvím zajišťujeme styk s bankou a vedeme účet pro účely spravované nemovitosti,
 
 - zpracování a evidování přijatých a vydaných faktur dle požadavku společenství a zajištění jejich proplácení,
 
 - sledování včasné úhrady vydaných faktur a ostatních pohledávek a závazků,
 
 - vybírání plateb spojených s chodem společenství,
 
 - vedení kompletního účetnictví dle platných právních předpisů včetně pomocné evidence,
 
 - v souladu s účetními a daňovými předpisy zpracováváme roční účetní závěrku včetně potřebné operativní evidence a zajištujeme vklad výkazů do obchodního rejstříku,
 
 - v průběhu účetního období umožňujeme vlastníkům nahlížení do účetních a ostatních dokladů,
 
 - zpracování čtvrtletního přehledu hospodaření včetně přehledu dlužníků, který předkládáme statutárnímu orgánu a na základě jeho pokynů s ním koordinujeme další řešení týkající se vymáhání dlužných plateb včetně příslušenství (upomínky, příprava podkladů pro žaloby atd.),
 
 - vedení evidence dlužníků,
 
 - přípravu podkladů pro právní zastupování u soudu v rámci neplacení předepsaných plateb
 
 - roční vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek dle platných předpisů a toto vyúčtování následně předáváme statutárnímu orgánu,
 
 - v ročním vyúčtování přehled zůstatku dlouhodobé zálohy každého vlastníka,
 
 - po uzavření účetnictví daného kalendářního roku předání tohoto účetnictví společenství k vlastní archivaci.
 
			 
                        Více informací o účetnictví ↦
                        Zpracování mezd
                        
				Zajišťujeme zpracování a vedení mezd. Pro naše klienty zajišťujeme vedení a zpracování mezd v souladu s právními předpisy.
                        
                        
                         V rámci zpracování mezd provádíme tyto činnosti:
 - výpočet, zpracování a evidence odměn členů statutárních orgánů, včetně výpočtu a odvodů stanovených daní
 
 - výpočet, zpracování a evidenci dohod o provedení práce včetně zpracování smluv, výpočet a odvod stanovených daní
 
 - zpracování a zajištění odevzdání všech povinných měsíčních a ročních výkazů
 
                         
                        Více informací o zpracování mezd ↦
                        Úvěry
                        
                                Zajišťujeme zpracování a vedení úvěrů. Pro naše klienty zajišťujeme vedení a zpracování úvěru v souladu s právními předpisy.
                        
                        
                         V rámci zpracování a vedení úvěrů provádíme tyto činnosti::
 - provedení návrhu finančního pokrytí na opravy a rekonstrukce včetně zajištění úvěrů
 
 - zajišťujeme zpracování nabídek úvěru, aby si vlastník vybral pro něj nejoptimálnější nabídku
 
 - zpracujeme pro vlastníka veškeré nutné podklady pro uzavření úvěru
 
 - v součinnosti s vlastníkem ho zastupujeme při čerpání a splácení úvěru a při styku s bankou
 
                         
                        Více informací o zpracování úvěrů ↦